sobota, 12 maja 2012

Sałatka z zupek chińskich

Bardzo dobra sałatka z zupek chińskich. Widziałam wiele wersji tej sałatki ale mi najbardziej posmakowała ta wersja. Przepis mam od siostry. Bardzo polecam.





1 pierś z kurczaka
2 świeże papryki
1 opakowanie płatków migdałowych
3 zupki vifon rosół z kury
majonez
sól
pieprz

Makaron z zupek i płatki uprażyć oddzielnie na suchej patelni do złotego koloru. Piersi pokroić w kostkę i usmażyć z przyprawami i oliwą z zupek. Paprykę pokroić w kostkę. Wszystkie składniki wymieszać, dodać majonez, doprawić do smaku solą i pieprzem.

2 komentarze:

  1. Owszem, wariacji na temat tej sałatki jest mnóstwo, nawet u mnie na blogu jest jedna wersja. Natomiast z płatkami migdałowymi jeszcze nie jadłam i jestem bardzo ciekawa jak smakuje. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tymi płatkami

    OdpowiedzUsuń

Placki dyniowe

Moje ulubione placuszki dyniowe. Idealne na śniadanie, szybkie w przygotowaniu jeżeli już mamy gotowe  puree z dyni.  U mnie podane z  konfi...